Meny

Kontakt og kundeservice

Har du spørsmål angående bestillinger, forsendelser eller annen informasjon du ønsker svar på? Vi besvarer henvendelser så fort vi kan innenfor vår kontortid hverdager 9:00 - 15:00. Vi gjør vårt beste i å svare alle henvendelser innen 24 timer. Gå til kontaktskjema.

Mat i posten

Vi har tatt fram de viktigste matskattene i spekevarekategorien på nettbutikken vår, SpekeGilde.no. Vi vil kontinuerlig vurdere vårt sortiment på bakgrunn av bla innspill fra våre kunder på nett. I dag har vi et distribusjons opplegg som er tilpasset varer som ikke er avhengig av ubrutt kjølekjede, derfor finner du ikke, i vår nettbutikk, andre kjente matskatter fra Gilde/Prior/Thulefjord, ennå.

Leveringsvilkår

Vi pakker og sender varer tirsdag, onsdag og torsdag. Vanlig leveringstid er 1-3 dager avhengig av hvor i landet du bor. Har du valgt en av våre andre leveringsmetoder vil den leveringstiden gjelde. Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter at kjøpet har gått gjennom i kassa. Det kan forekomme at ordrebekreftelsen ikke gikk gjennom spamfilteret ditt, sjekk om mailen evt. ligger der.

Retur

Dersom du har mottatt feil vare eller det er mangler på ditt produkt benytter du helst returskjemaet som fulgte med i pakken.

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Varer må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. Angrerettsskjema er vedlagt i ordrebekreftelsen som tilsendes pr. e-post. Du kan også laste det ned her. En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender. Vi anbefaler å sende retur med sporing. Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig. Vi anbefaler å sende retur med sporing.

Sendes i retur til:

Nortura Sogndal
Granden 8
6856 Sogndal